S čím vám rada pomôžem

Vo svojej praxi sa momentálne venujem najmä ženám-matkám, ich deťom a občas aj ich „seknutým, boľavým“ oteckom . Aj preto mám podtitul: Family Fyzio Care.

Riešim ženy, ktoré majú problém s panvovým dnom, či už je to inkontinencia, prolaps, alebo lokálny spazmus, ktorý spôsobuje bolesti, poprípade funkčnú sterilitu. Taktiež sa venujem príprave žien na tehotenstvo, pôrod a šestonedelie.

Pri deťoch pracujem najčastejšie s chybným držaním tela, plochonožím, diastázou, odstávajúcimi lopatkami, skoliózou a s deťmi s poruchou koordinácie.

Rada pracujem s profesionálnymi aj príležitostnými športovcami, pri ktorých riešim kompenzačné cvičenia alebo tréningy na zlepšenie športového výkonu.

Človeka riešim vždy v celku, a k jeho obtiažam pristupujem individuálne, holisticky a systematicky.

Diagnózy, s ktorými vám rada pomôžem

Dospelí:
  • Chronické bolesti pohybového aparátu (bolesti chrbta, kĺbov, rebier, hlavy, chodidiel...)
  • Stavy po úrazoch a operáciach (totálna endoprotéza, artroskopia, laparoskopia, osteozyntéza, konzervatívna liečba zlomeniny...)
  • Ergonómia na pracovisku
Gynekológia a urológia:
  • Poruchy panvového dna (inkontinencia, prolaps, funkčná sterilita, príprava na IVF, hemoroidy, kostrčový syndróm, PPG-bolesti panvy, nepravidelný a bolestivý menštruačný cyklus, bolestivý a neuspokojivý pohlavný styk)
  • Tehotenstvo (príprava na tehotenstvo, príprava na pôrod, fyzioterapia v šestonedelí)
  • Poruchy panvového dna u mužov (nešpecifické bolesti panvy, problémy s erekciou bez organickej príčiny, stav po prostaktektómií, problém s vylučovaním a kontinenciou)
Deti:
  • Handling a starostlivosť o novorodenca
  • Poradenstvo v oblasti psychomotorického vývoja dieťaťa, výberu topánočiek, hračiek, vhodných aktivít